НДК и добре познати места в София се появиха в реклама на Netflix
Ако сте видели новата реклама на Нетфликс, вероятно вече сте нащрек за хора с розови костюми и маски край НДК.
Видеото, озаглавено „Не сте готови“, превръща София в сцена на някои от най-успешните продукции на стрийминг платформата. Участничката в клипа започва „приключението“ си в офис, където я преследват маскираните пазачи от корейския хитов сериал „Игра на калмари“. След известно лутане младото момиче е изблъскано в коридорите на Националния дворец на културата.
Покривът на НДК е превърнат във френско кафене, а след елегантен скок оттам, героинята се озовава на бул. „Витоша“, където се изправя срещу още няколко злодея. Видеото пресъздава сцени от „Уенсдей“, „Странни неща“ „Емили в Париж“, „Вещерът“ и други сериали, чиито почитатели очакват нови сезони през настоящата година, пише БНТ.
„Не сте готови за това, което предстои“ – ни предупреждават от Нетфликс в края на видеото. Стрийминг платформата е популярна в България, но въпреки многократните призиви на потребители все още не поддържа субтитри на български език.