-1.7 C
Пазарджик
понеделник, 10 февруари, 2025

Приходите от бездимни алтернативи на Филип Морис Интернешънъл са вече близо 40%

spot_img

Към 31 декември 2023 г. бездимните алнтернаниви на ФМИ се предлагат на 84 пазара

Според финансовите резултати за 2023 г., приходите от IQOS надхвърлят тези от водещия цигарен бранд на компанията, което е още една успешна крачка в изпълнението на мисията за бъдеще без дим

Водещата бездимна алтернатива на Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) вече е и водещият никотинов бранд в портфолиото на компанията. Потребителите на бездимната алтернатива в света са вече 28.6 млн., като 73% от тях (близо 20.8 млн. пълнолетни лица) вече са преминали изцяло на нея и са спрели да пушат. Технологията от следващо ниво – IQOS ILUMA, вече се предлага на всички основни пазари, включително и в България, като към 31 декември 2023 г. потребителите на продукта са 17 млн., което включва съществуващи потребители на IQOS и привлечени нови пълнолетни пушачи.

Отбелязваме силен край на 2023 г. – достигнахме важни постижения по пътя ни към изпълнение на мисията да се превърнем в бездимна компания“, заяви Яцек Олчак, главен изпълнителен директор на Филип Морис Интернешънъл. „Основен двигател на тези резултати е продължаващият растеж на водещата бездимна алтернатива в портфолиото ни, която се превръща в лидер в сегмента на никотиновите премиум продукти по-малко от 10 години след старта си.“ допълва той.

От Филип Морис Интернешънъл отбелязват още, че в 25 държави, в които се предлагат бездимните алтернативи на компанията, тези продукти формират над 50% от общите приходи, а целта е до 2030 г. техния брой да е 60. В Европа бездимните алтернативи формират 45% от приходите, докато в Япония този сегмент също заема 40% от общия пазар на тютюневи и никотинови продукти. Към 31 декември 2023 г. бездимните алнтернаниви на ФМИ се предлагат на 84 пазара.

Филип Морис Интернешънъл запазва ангажимента си за работа с всички заинтересовани страни за намаляване на вредата от тютюна, като предлага по-малко вредни алтернативи на пълнолетните пушачи, които иначе биха продължили да пушат. Компанията се застъпва за регулации, базирани на научни данни, и отбелязва напредък по отношение на прилагането на политики за намаляване на вредата от тютюна в цял свят. Резултатите в областта на устойчивото развитие продължават да получават признание.

spot_img
Таня Кабурова
Таня Кабурова
Таня Кабурова става част от екипа на Телемедиа отново през 2020г. Занимава се с журналистика от 19 години.

Свързани статии

Последвай ни

27,000Феноветекато
4последователиследвам
1,840абонатиабонирам
spot_img

Последни статии