Red Bull България в партньорство с Xiaomi България кани участници за ексклузивен уъркшоп на тема „Как да заснемем своето приключение“ във връзка с инициативата Red Bull Can you make it?
Събитието ще се проведе на 20.03. (сряда), от 19:00 ч., в WorkBetter (бул. Черни връх 51) и е насочено към всички, желаещи да кандидатстват за вълнуващото предизвикателство https://www.redbull.com/int-en/event-series/red-bull-can-you-make-it.
По време на събитието присъстващите ще имат възможността да се срещнат лично с участниците от Red Bull Can You Make It? 2014 и да научат повече за това какво е чувството да се окажеш в чужда държава единствено с кенчета Red Bull като разменна монета.
Лектор на уъркшопа ще бъде режисьорът https://www.madepro.bg/lectors/martin-grahovski/. Снимал в над 25 държави по целия свят, той се е сблъсквал с редица култури и отлично знае колко е важно да запечатваш всяка една история по време на пътуванията си. Именно за това ще говори и по време на уъркшопа „Как да заснемем своето приключение“. Освен полезни съвети за пътуването, той ще сподели и различни техники за заснемане на приключения.
Допълнително, по време на събитието всеки присъстващ ще научи повече за това как ефективно да използва смартфона Redmi Note 13 Pro+ 5G – единственият телефон, който участниците в Red Bull Can You Make It? 2024 ще имат правото да използват. С негова помощ те ще заснемат и споделят своето приключение.
Партньорството между Xiaomi България и Red Bull България е продължение на партньорството на двата бранда на глобално ниво за провеждането на предизвикателството Red Bull Can You Make It? 2024. То предизвиква младежи на възраст между 18 и 24 години да се отправят на 7-дневно приключение из Европа. В основата на приключението Red Bull Can You Make It? стои пътуването с ограничени ресурси – без пари, лични вещи или лични превозни средства. В случая участниците могат да използват единствено Red Bull като валута и модел от серията Redmi Note 13 като единственият начин за документиране на пътуването.
За да кандидатствате за участие в Red Bull Can You Make It? 2024 е нужно да сформирате отбор с още двама приятели и да създадете 60-секунден видеоклип, в който да се представите и да обясните защо вашият отбор трябва да бъде избран за предизвикателството. Крайният срок за изпращане на кандидатурите е 31-ви март и могат да бъдат подадени на следния линк. Избраните отбори ще бъдат уведомени за резултатите до 15-ти април.
Повече за уъркшопа „Как да заснемем своето приключение“ можете да научите тук. Входът е свободен.
Повече за предизвикателството Red Bull Can You Make It? 2024 можете да прочетете тук.
За Xiaomi Corporation
Xiaomi Corporation е основана през април 2010 г. и е включена в Хонконгската фондова борса на 9 юли 2018 г. (1810.HK). Xiaomi е компания за потребителска електроника и интелигентно производство на смартфони и интелигентен хардуер, свързани с платформата „Интернет на нещата“ (IoT).
Възприемайки визията „Да бъдем приятели със своите потребители, да бъдем в техните сърца като любима компания“, Xiaomi непрекъснато се стреми към иновации, висококачествен потребителски опит и оперативна ефективност. Компанията създава впечатляващи продукти на разумни цени, осигурявайки възможност на всички по света да се радват на по-добър живот чрез иновативни технологии.
Xiaomi е една от водещите компании за смартфони в света. През септември 2023 г. MAU на MIUI достигна приблизително 623 милиона в световен мащаб. Компанията също така е създала водещата в света потребителска AIoT (AI+IoT) платформа с 699 милиона смарт устройства, свързани към нейната платформа към 30 септември 2023 г., с изключение на смартфони, таблети и лаптопи. Продуктите на Xiaomi се предлагат в повече от 100 страни и региони по света. През август 2023 г. компанията влезе в списъка Fortune Global 500 за пети път, класирайки се на 360-то място.
Xiaomi е част от Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index и Hang Seng China 50 Index.
За повече информация за компанията, посетете https://www.mi.com/global/discover/newsroom.
За Red Bull:
Red Bull подкрепя хората и техните идеи. Като една от водещите световни компании за енергийни напитки в света, Red Bull се ангажира да предоставя положителни и вълнуващи преживявания чрез своите продукти, култура и отговорен маркетинг. Светът на Red Bull дава крилааа на талантливи хора и подкрепя техните мечти и амбиции. Открийте повече на www.redbull.com.