Все повече популярност набира кампанията на БДЖ „Чети във влака“.
Към инициативата се включиха нови автори, издателства и асоциации, предоставяйки своите произведения за виртуалната библиотека на националния пътен превозвач, като за улеснение на читателите разнообразният избор на книги вече е разделен в четири основни категории.
Кампанията на БДЖ съвместно с български издателства стартира в края на месец юли и целта ѝ е да стимулира четенето на електронни книги по време на пътуването с влак.
Всички пътници, притежаващи смарт устройства, могат да сканират разпространените във влаковете стикери с QR код, който ще им осигури достъп до виртуалната библиотека на „Чети във влака“.
Кампанията придобива все по-голяма популярност, като средно на ден отчетената посещаемост варира между 500 и 1 000 потребители.
Виртуалната библиотека ще остане отворена за нови попълнения целогодишно и всеки автор и издателство могат да се включат в инициативата. Реализирането на проекта „Чети с мен“ предоставя възможност на книголюбителите да се докоснат до утвърдени и нови български автори, както и да следват актуалните заглавия и събития, организирани от издателствата.