13.9 C
Пазарджик
вторник, 21 май, 2024

Партиите са похарчили над 1 млн. лв. за реклама в медиите

lory.bg - магазин за дамски обувкиlory.bg

1 130 720 лв. (без ДДС) за реклама в медиите са похарчили партиите и коалициите, които участват на местните избори на 29 октомври за първите 20 дни от кампанията. Това сочат данни на Института за развитие на публичната среда.

Най-много разходи за реклама са отделили парламентарно представените формации.

Мониторингът на Института за развитие на публичната среда (ИРПС) на медийната реклама по време на предизборната кампания, следи официалните страници на 39 национални и регионални медии – 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции.

Източник: БНТ

Силвия Катранкова
Силвия Катранкова
Силвия Катранкова се присъединява към екипа на Телемедиа през 2015 година. Занимава се с журналистика още от ученическите си години.

Свързани статии

Последвай ни

27,000Феноветекато
4последователиследвам
1,840абонатиабонирам
spot_img

Последни статии