Кампанията Най-хубавото се вижда със сърцето с нова инициатива
Със символично засаждане на три дръвчета японска вишна фризьорката Ваня Иванова даде старт на тазгодишната си кампания „Най-хубавото се вижда със сърцето” в двора на Професионалната гимназия по икономика и мениджмънт в Пазарджик.
В този смисъл кампанията не е благотворителна, а поучителна”, казва Ваня. Момчетата и момичетата от Професионалната гимназия по икономика и мендижмънт коментираха, че много от съучениците им осъзнават важността на екологията и дават личен пример за тази кауза.
Гимназия за трета поредна година участва в кампанията на Ваня Иванова казва зам.-директорът по учебната част Марияна Куманова.
„Не искам да говоря за благотворителност – всеки от нас безвъзмездно прави или дава нещо, за да се случи добротворческата кампания „Най-хубавото се вижда със сърцето”. Искам все повече хора да се замислят как да направим така, че около нас да бъде по-чисто, приветливо и красиво”, добавя Ваня.
Топ новини

Хебър ще изиграе първия си домакински мач от CEV CUP срещу полския Алурон Вирту В...

Над 20 души се включиха в Националния протест „Справедливост за всички деца...

Държавно първенство за деца и младежи с интелектуални затруднения се провед...
ТМ+

Над 20 души се включиха в Националния протест „Справедливост за всички деца...

Прилагателното "автентичен" е думата на годината, обяви американският речник Merr...

Тази година противогрипните ваксини, които се поставят у нас са два вида. Те ще п...

Изпълнителният директор на Propaganda Group, собственик на Телемедиа и предсе...
Коментари