3 C
Пазарджик
петък, 13 декември, 2024

От началото на годината община Пазарджик е разрешила 255 граждански сигнала

От началото на годината в Община Пазарджик са подадени 330 сигнала, от които 255 са разрешени, 46 са в процес, а 29 са дългосрочни или са предадени на друга институция по компетентност.
Новата вътрешна система на Община Пазарджик, която беше въведена в началото на 2020 година, работи успешно и в нея ежедневно се обработват десетки сигнали от различно естество. Каналите през, които може да са сигнализира бяха обновени и те вече са три:
– гореща линия на тел. 034/96 96 96
– Вайбър на тел. 0886 90 06 36
– имейл signalipz@gmail.com
“Всеки един сигнал се следи индивидуално, разпределя се на съответния отдел и се връща обратна връзка на подателя във възможно най-кратък срок. Много съм доволен как заработи системата и за това, че служителите в Общината се адаптираха бързо, а гражданите стават все по-активни“, категоричен е Тодор Попов.
Резултатите са показателни – над 70% завършени сигнали и много малко, които са все още в процес или няма как да се осъществят към този момент.
„Ще разработваме системата още, като апелирам нашите съграждани да продължат да сигнализират за нередностите, които срещат, за да можем заедно да развиваме физическата си среда“, завърши кметът Попов.

spot_img
Величка Ачева
Величка Ачева
Величка Ачева е част от екипа на Телемедиа от 1 април 2002 г., след кратко прекъсване се завръща в телевизията през 2019 г. Занимава се с журналистика още от студентските си години.

Свързани статии

Последвай ни

27,000Феноветекато
4последователиследвам
1,840абонатиабонирам
spot_img
spot_img

Последни статии