Целта ѝ е да обучи начинаещите инфлуенсъри как да превърнат съдържанието, което създават в източник на доходи
В Югоизточния технологичен университет (SETU) в Карлоу, на 80 км от Дъблин, беше дадено начало на нова четиригодишна програма „Създаване на съдържание и социални мрежи“, която обучава бъдещи инфлуенсъри.
Професията инфлуенсър се появи съвсем наскоро, но привлича много млади хора, родени между 1997 и 2012 г.
Целта ѝ е да обучи начинаещите инфлуенсъри как да превърнат съдържанието, което създават в платформи като Инстаграм, ТикТок и YouTube, в източник на доходи.
След двегодишна подготовка курсът е акредитиран и миналия месец посрещна първата си група от 15 студенти.
Терминът „инфлуенсър“ определя добре познато лице в социалните мрежи, което използва своята известност, за да препоръчва, популяризира или предизвиква интерес към продукти и марки, често срещу заплащане, информира БНТ.