-1.7 C
Пазарджик
понеделник, 10 февруари, 2025

С 1 млн. лева са популяризирани профилактични прегледи по телевизията

spot_img

Министерството на здравеопазването е похарчило над един милион лева за телевизионна реклама, с която да се популяризират профилактичните прегледи за рак на маточната шийка

Това става ясно от договори, публикувани в сайта на Агенцията по обществени поръчки. 

Клиповете са излъчвани по трите големи телевизии у нас в продължение на 17 дни през декември миналата година, когато са били последните дни от кампанията за превенция срещу това онкозаболяване.

За изработка на телевизионния клип са похарчени още 120 хиляди лева. Кампанията за превенция срещу рак на маточната шийка е рекламирана и по 9 частни радиостанции през лятото, за което са платени 67 хиляди лева. 

Самата кампания се проведе като част от национална програма и включваше 90 хиляди безплатни прегледа за жени от 20 до 49 години, независимо от осигурителния им статус.  

Постигнатите резултати ще станат ясни през март.   

Източник: БНР

spot_img
Елена Ламбрева
Елена Ламбрева
Елена Ламбрева става част от екипа на Телемедиа през 2013 година. Занимава се с журналистика повече от 10 години.

Свързани статии

Последвай ни

27,000Феноветекато
4последователиследвам
1,840абонатиабонирам
spot_img

Последни статии