Инициативата слага фокус върху генерирането на уникално и достоверно съдържание от водещи специалисти в областта на онкологията, с цел да информира обществото за нуждите от навременна профилактика, както и да окуражи вече диагностицирани пациенти с рак на гърдата в България.
Този октомври – месецът, посветен на борбата с рака на гърдата – кампанията „Времето е живот“ на Novartis България насочва вниманието на широката общественост към най-често срещаната форма на злокачествено заболяване при жените в света, възможностите на съвременната медицина, както и специфичните потребности на пациентите с диагноза рак на гърдата в България.
Всяка година средно 4000* жени у нас чуват думите „Имате рак на гърдата“. Чрез поредица от инициативи, кампанията „Времето е живот“ цели да разпространи колко е важна профилактиката и ранното диагностициране на рака на гърдата. Освен това инициативата дава надеждна и научнообоснована информация в подкрепа на това, че диагнозата рак на гърдата не е присъда, а науката и медицината дават все повече доказателства, че болестта може да се овладее и пациентите с рак на гърдата могат да водят пълноценен и качествен живот.
В контекст на продължаващата борба срещу рака на гърдата, Novartis утвърждава лидерските си позиции на глобално ниво и категорично се откроява като безспорен иноватор със солиден опит в терапията чрез постиженията си в сферата на онкологията. По този начин компанията предоставя на пациентите и онколозите надежда и оптимизъм. А мотото „Времето е живот“ има амбициозната задача да вдъхнови всички, за да се почувстват част от голямата общност, загрижена за пациентите с рак на гърдата.
Информационната кампания „Времето е живот“ на Novartis България стартира за първи път този октомври и предвижда да се превърне в традиция през следващите години, за да дава достоверна информация и ефективно да изгражда профилактични навици в българските жени. В подкрепа на инициативата се присъединяват множество от множество специалисти и експерти в страната, пациенти, както и любими популярни лица.
Всички инициативи от информационната кампания, както и публикуваното експертно съдържание може да проследите в каналите на Novartis България – Facebook и Instagram, както и в медийното пространство.