От 9 до 12 януари LG представи най-новите си иновации на CES 2024 под мотото „Reinvent your future“. До съвършенство изпълнената концепция на щанда включва зони от различни пространства, като демонстрира разширяването на LG отвъд стандартното към нови области, включително мобилност и търговски пространства, в пътя й към превръщането й в „компания за умни решения за ежедневието“.
Нека разгледаме някои от най-съвременните продукти на LG, представени на CES 2024, предназначени да направят живота по-добър не само за клиентите, но и на Земята.
Преди да влязат в щанда на LG, посетителите бяха посрещнати от познатите нюанси на LG Active Red, характерен цвят за компанията. На входа бяха разположени два големи дисплея, представящи обещанието на марката Life’s Good на компанията, включващо нови творчески елементи, насочени към комуникация с по-младата аудитория, носещи на марката нотка на младежка буйност. Тази визуализация постави началото на проучване за това как технологичните постижения на LG са готови да подобрят преживяването на клиентите, за да направят живота по-добър.
В центъра на вниманието на изложението беше LG SIGNATURE OLED T, първият в света 77-инчов 4K безжичен прозрачен телевизор – една наистина впечатляваща иновация, която разкрива нови възможности. Огромният дисплей за медийното изкуство, състоящ се от петнадесет 77-инчови LG OLED T телевизори, които сякаш се носеха във въздуха, подчертаваше способността на телевизора да се движи свободно, без да бъде ограничаван от жици или кабели – постижение, което е възможно благодарение на Zero Connect Box.
В зоната „Life with OLED T“, създадена в сътрудничество с премиум холандската лайфстайл марка Moooi, LG представи как LG OLED T може да предефинира изживяването пред екрана, освобождавайки пространство и превръщайки се в дизайнерски обект, за да открие царство на възможностите, както никога досега. Прозрачният режим на телевизора му позволява да се слее със заобикалящата го среда, надхвърляйки традиционната доминация на телевизора и превръщайки се в част от интериорния дизайн. Когато дойде време за гледане на съдържание, потребителите просто трябва да повдигнат черния екран, за да се насладят максимално на отличното качество на картината на LG OLED.
В зоната бяха представени и други телевизори, включително Posé – лайфстайл телевизор от колекцията LG OLED Objet, който издига нивото на дома към интериорните висоти. Телевизорът LG StanbyME Go, със своя преносим дизайн на куфарче, регулируем 27-инчов сензорен екран и 3-часов живот на батерията, дава приоритет на удобството на потребителя и предлага максимална гъвкавост за забавление в движение.
Зоната включваше не само телевизори. Представен за първи път на CES, LG gram Pro 2-в-1 е най-новият модел, който издига на следващо ниво ултралекия, компактен дизайн и мощната производителност, с които е известен LG gram. В непосредствена близост до LG gram Pro посетителите имаха възможност да изпробват новопредставения LG MyView Smart Monitor, оборудван с webOS платформата на LG, осигуряваща достъп до OTT стрийминг услуги, приложения за работа от вкъщи и разнообразно съдържание, всичко това без необходимост от връзка с компютър.
Платформата за смарт телевизори на LG webOS, предостави множество забавления и интересни изживявания, което съответства на целта на LG да се превърне в компания за медийни и развлекателни платформи. Приканвайки потребителите да опознаят света на развлеченията, задвижвани от webOS, „webOS Experience Zone“ се състоеше от многобройни самосветещи OLED дисплеи, които възпроизвеждаха безкраен поток от съдържание от партньори на webOS. Поставеният в края на тунела 97-инчов LG OLED M беше първият 4K 144Hz безжичен телевизор на LG, задвижван от Alpha 11 – първият в света процесор, предназначен за OLED. Тази иновативна технология изигра решаваща роля за осигуряване на реалистично качество на картината и изпълващ пространството звук, като се адаптира към зрителя.
След това в зоната „Smart Home“ бяха представени новините от главния изпълнителен директор Уилям Чо, споделени по време на световната премиера на LG, където той представи концепцията за предефиниране на изкуствения интелект като „Affectionate Intelligence“. За да представи на посетителите богатата екосистема, създадена от продуктите на LG и свързана чрез ThinQ, зоната беше изпълнена с голямо разнообразие от уреди на LG, оборудвани с интелигентни сензори, поддържащи AI, оптимизирани да изучават и анализират уникалните модели на живот на потребителите, за да генерират данни, които могат да се използват за обучение на AI LG.
В зоната посетителите станаха свидетели на демонстрация на AI агента на LG за интелигентен дом – всеобхватен домашен мениджър и спътник, който демонстрира ангажимента на компанията да реализира визията за „Zero Labor Home“. AI aгентът, се отличава с усъвършенстван дизайн на колелата „two-legged“, движейки се самостоятелно из дома. Използвайки мултимодална AI технология, той притежава способността да разбира контекста и намеренията, което позволява безпроблемна комуникация с потребителите.
След телевизорите и домакинските уреди на LG, посетителите продължават обиколката си, за да разберат как LG се разширява в нови области, като се започне от мобилността. Представен на IAA Mobility през септември 2023 г. и демонстриран за първи път на CES 2024, LG Alpha-able предлага бъдещо преживяване в областта на мобилността, където превозните средства надхвърлят обикновените транспортни функции, превръщайки се в пространство за ефективно използване на времето и за разнообразни преживявания.
В зоната беше представена и секцията „EV Charger“, демонстрираща възможностите на LG като доставчик на интегрирани решения в областта на мобилността, като LG e-Centric се явява решението на компанията за оптимално функциониране и ефективно управление на зарядните устройства за зареждане на електрически автомобили.
Преминавайки към търговската зона, вниманието бе насочено към B2B продуктите на LG. В зоната, тематично посветена на пътешествието до Лас Вегас, бяха представени различни продукти, включително прозрачни OLED дисплеи, биометрично удостоверяване, персонализирани рекламни решения, базирани на изкуствен интелект, и роботизирани продукти като LG CLOi, в различни търговски среди. В зоната бяха представени дигитализирани и екологични HVAC и Building Energy Management решения, осигуряващи изключителна ефективност на търговските сгради.
Продължавайки пътуването, зона „LG Labs“, посветена на експерименталните и иновативни продукти и услуги на компанията, привлече значително внимание. В центъра ѝ, „Bon Voyage“ показа подхода на LG към персонализирано жилищно пространство, предназначено да разшири жизненото пространство в природата. Модернизираната версия на ремаркето за къмпинг на Bon Voyage оптимизира използването на пространството и мобилността, обзаведена с различни продукти на LG, включително хладилник, електрическа печка, пречиствател на вода, Styler и продукти за грижа за обувките. Сред допълнително представените продукти бяха: 4K проекторът LG CineBeam Qube, LG gram Fold, LG XBOOM и LG StanbyME Go.
Не на последно място, зоната “ Sustainability “ подчерта усилията на LG да създаде Better Life for All чрез продуктите си, включващи рециклирани материали, като LG tiiun mini. Бяха показани и устойчивите решения на LG за дома, като например хидравличната отоплителна система на LG и платформата Home Energy Platform.
На щанда на LG на CES бяха представени най-новите иновации на компанията, които не само подобряват потребителското изживяване в домовете, но също така се разпростират и върху мобилността и търговските пространства. Останете в течение за повече актуализации относно иновативните продукти и решения на LG, гарантиращи, че клиентите им продължават да вярват, че Life’s Good.