5.6 C
Пазарджик
петък, 17 януари, 2025

LG ЛАНСИРА КАМПАНИЯТА LIFE’S GOOD, ИЗПРАЩАЙКИ ПОСЛАНИЕ ЗА ПОЗИТИВИЗЪМ КЪМ КЛИЕНТИТЕ СИ ПО ЦЕЛИЯ СВЯТ

Компанията ‚превзема‘ известни забележителности, за да даде старт на своята Life’s Good кампания с повече динамика и младежка визуална идентичност

LG Electronics (LG) стартира своята нова глобална кампания Life’s Good, провеждайки различни дейности за преоткриване на марката, за да представи своята по-динамична и младежка идентичност.

Стартирайки от 22 август, компанията започна своята глобална кампания Life’s Good, позиционирайки дигитални външни реклами (OOH) на някои от най-символичните световни забележителности, включително в Дубай, Лондон, Ню Йорк, Виетнам и Сеул. Всяко от реалистичните изображения и завладяващи видеа е вниамтелно изработени, за да покажат обновените визуални теми на LG.

С глобалната си кампания, компанията цели да предаде своето послание Life’s Good към потребителите, да ги вдъхнови и подкани да гледат на живота по-позитивно. В синхрон с нарастващата несигурност и нестабилност по света, свързани със след пандемичните промени, основната цел на кампанията е да повдигне духа на клиентите си и да разпространи позитивизъм, насърчавайки взаимна подкрепа.

Заедно с представянето на обновената бранд и визуална идентичност, новата кампания цели да сподели философията и ценностите на компанията. LG непрестанно се ангажира с олицетворяването на истинското значение на Life’s Good. За да разпространи посланието с динамичен и младежки маниер, LG лансира новата си бранд и визуална идентичност през април, в лицето на преоткриването на бранда LG.

Най-новите реклами на LG могат да се видят на Бурж Халифа в Дубай, най-високата сграда в света, небостъргачът Landmark 81 във Виетнам, дигиталните билборди на компанията – на Times Square в Ню Йорк и Piccadilly Circus в Лондон, външните екрани LG LED – в Óvalo Gutiérrez в Перу, KP Tower в Индия, както и на избрани места в Южна Корея, грабвайки вниманието на глобалната публика. Кампанията се простира и до любимите на всички лондонски двуетажни червени автобуси, които в момента разпространяват слогана на LG – Life’s Good – визуално актуализиран като част от иновативната стратегия за ребрандирането на компанията.

Рекламното видео показва Лицето на бъдещето („Face of the Future“) – усмихнато лице, формирано от буквите “L” и “G”, което ангажира и забавлява, кима, намига и показва различни емоции. Видеото е изпълнено с младежкия прочит на LG Active Red, най-новото допълнение към основната цветова палитра на компанията.

Освен това, LG разширява своята дигитална свързаност с младия, глобален потребител, като промотира разпознаваемостта на бранда чрез официалните си канали в социалните мрежи. На 25 август компанията представи ексклузивни функционалности, включително “LG Finger Heart Filter” и “Life’s Good Sticker Package,” създадени за масови социални платформи като Instagram и TikTok. Тези креативни елементи, достъпни безплатно за всички потребители, са част от по-широкия план на компанията за лансирането на глобална кампания за участие, която да свързва потребителите със своята марка по нови и вълнуващи начини.

Компанията планира да стартира и редица колаборации с различни инфлуенсъри и корпоративни филми чрез профилите на LG в социалните мрежи, за да разпространи на потребителите по автентичен начин значението на Life’s Good и ключовите за компанията ценности.

LG си партнира с избрани глобални инфлуенсъри, всички от които олицетворяват духа на „смелия оптимизъм“ и уверено градят своята пътека. Те включват американската певица и актриса Уилоу Смит, австралийския национален плувец и създател на песни Коди Симсън и нигерийско-корейския модел Джени Парк. Чрез тези важни партньорства, LG цели да даде повече значение на посланието Life’s Good, насърчавайки вдъхновение и надежда сред потребителите по целия свят.

През юли, LG обяви своята визия за трансформация към “компания за интелигентни решения за живота“, която може да свърже и разшири разнообразния опит на потребителите, постоянно извършвайки дейности, които ребрандират марката в различни точки на допир с клиентите си – всичко това, като част от голямата стратегия на LG.

„LG е отдаден на активното комуникиране и осигуряване на иновативни потребителски изживявания, които еволюират с времето, разпознавайки промените и нуждите на потребителите,“ сподели Лий Джеонг-сеок, ръководител на Global Marketing Center на LG Electronics. „Ние се стремим да подобрим комуникацията си с потребителите, като споделим ключовите си ценности и послание за Life’s Good. Изпълнено с оптимизъм, това послание ще бъде предадено на потребителите по целия свят на различни точки на контакт с тях.“

За да разберете повече за кампанията на LG Life’s Good, посетете www.lg.com/lifesgood/.

spot_img
Силвия Катранкова
Силвия Катранкова
Силвия Катранкова се присъединява към екипа на Телемедиа през 2015 година. Занимава се с журналистика още от ученическите си години.

Свързани статии

Последвай ни

27,000Феноветекато
4последователиследвам
1,840абонатиабонирам
spot_img
spot_img

Последни статии