Компанията ‚превзема‘ известни забележителности, за да даде старт на своята Life’s Good кампания с повече динамика и младежка визуална идентичност
LG Electronics (LG) стартира своята нова глобална кампания Life’s Good, провеждайки различни дейности за преоткриване на марката, за да представи своята по-динамична и младежка идентичност.
Стартирайки от 22 август, компанията започна своята глобална кампания Life’s Good, позиционирайки дигитални външни реклами (OOH) на някои от най-символичните световни забележителности, включително в Дубай, Лондон, Ню Йорк, Виетнам и Сеул. Всяко от реалистичните изображения и завладяващи видеа е вниамтелно изработени, за да покажат обновените визуални теми на LG.
С глобалната си кампания, компанията цели да предаде своето послание Life’s Good към потребителите, да ги вдъхнови и подкани да гледат на живота по-позитивно. В синхрон с нарастващата несигурност и нестабилност по света, свързани със след пандемичните промени, основната цел на кампанията е да повдигне духа на клиентите си и да разпространи позитивизъм, насърчавайки взаимна подкрепа.
Заедно с представянето на обновената бранд и визуална идентичност, новата кампания цели да сподели философията и ценностите на компанията. LG непрестанно се ангажира с олицетворяването на истинското значение на Life’s Good. За да разпространи посланието с динамичен и младежки маниер, LG лансира новата си бранд и визуална идентичност през април, в лицето на преоткриването на бранда LG.
Най-новите реклами на LG могат да се видят на Бурж Халифа в Дубай, най-високата сграда в света, небостъргачът Landmark 81 във Виетнам, дигиталните билборди на компанията – на Times Square в Ню Йорк и Piccadilly Circus в Лондон, външните екрани LG LED – в Óvalo Gutiérrez в Перу, KP Tower в Индия, както и на избрани места в Южна Корея, грабвайки вниманието на глобалната публика. Кампанията се простира и до любимите на всички лондонски двуетажни червени автобуси, които в момента разпространяват слогана на LG – Life’s Good – визуално актуализиран като част от иновативната стратегия за ребрандирането на компанията.
Рекламното видео показва Лицето на бъдещето („Face of the Future“) – усмихнато лице, формирано от буквите “L” и “G”, което ангажира и забавлява, кима, намига и показва различни емоции. Видеото е изпълнено с младежкия прочит на LG Active Red, най-новото допълнение към основната цветова палитра на компанията.
Освен това, LG разширява своята дигитална свързаност с младия, глобален потребител, като промотира разпознаваемостта на бранда чрез официалните си канали в социалните мрежи. На 25 август компанията представи ексклузивни функционалности, включително “LG Finger Heart Filter” и “Life’s Good Sticker Package,” създадени за масови социални платформи като Instagram и TikTok. Тези креативни елементи, достъпни безплатно за всички потребители, са част от по-широкия план на компанията за лансирането на глобална кампания за участие, която да свързва потребителите със своята марка по нови и вълнуващи начини.
Компанията планира да стартира и редица колаборации с различни инфлуенсъри и корпоративни филми чрез профилите на LG в социалните мрежи, за да разпространи на потребителите по автентичен начин значението на Life’s Good и ключовите за компанията ценности.
LG си партнира с избрани глобални инфлуенсъри, всички от които олицетворяват духа на „смелия оптимизъм“ и уверено градят своята пътека. Те включват американската певица и актриса Уилоу Смит, австралийския национален плувец и създател на песни Коди Симсън и нигерийско-корейския модел Джени Парк. Чрез тези важни партньорства, LG цели да даде повече значение на посланието Life’s Good, насърчавайки вдъхновение и надежда сред потребителите по целия свят.
През юли, LG обяви своята визия за трансформация към “компания за интелигентни решения за живота“, която може да свърже и разшири разнообразния опит на потребителите, постоянно извършвайки дейности, които ребрандират марката в различни точки на допир с клиентите си – всичко това, като част от голямата стратегия на LG.
„LG е отдаден на активното комуникиране и осигуряване на иновативни потребителски изживявания, които еволюират с времето, разпознавайки промените и нуждите на потребителите,“ сподели Лий Джеонг-сеок, ръководител на Global Marketing Center на LG Electronics. „Ние се стремим да подобрим комуникацията си с потребителите, като споделим ключовите си ценности и послание за Life’s Good. Изпълнено с оптимизъм, това послание ще бъде предадено на потребителите по целия свят на различни точки на контакт с тях.“
За да разберете повече за кампанията на LG Life’s Good, посетете www.lg.com/lifesgood/.