В началото на 2023 година, LG представи своята обновена визия, с която ще посрещне новата ера в телевизорите си – “Sync to You, Open to All”. Тя олицетворява нестихващата отдаденост на компанията към промяната на потребителското изживяване към уникалните предпочитания и начин на живот на клиентите си.
Стремейки се да движи революцията в потребителския пейзаж, LG прави път на наистина изключителни потребителски изживявания с разнообразен набор от персонализирани продукти и услуги, които предлагат добавена стойност на своите потребители според възрастта им, пола или локацията.
В последните си опити да създадат персонализирано изживяване в домашното забавление, LG въвежда специална функция към смарт телевизорите си от 2023 година, която им позволява да открият и настроят идеалната за тях картина. Победителят в четвъртия вътрешен конкурс за иновации за добавена стойност към клиента, AI-захранваната “Personalized Picture Wizard” надхвърля предлагането на няколко предварително зададени настройки за изображенията, за да осигури винаги безупречен изглед на картината, в стила в който потребителите си ги представят.
За да използват новата функция, Personalized Picture Wizard, всичко, което потребителите трябва да направят, е да изберат няколко опции, които най-добре отразяват техните идеални настройки на картината и предпочитания от набор от изображения, независимо дали са с по-топли или по-студени цветови тонове или с по-резки спрямо по-омекотени изображения . След това функцията предлага специализирана предварителна настройка въз основа на тези селекции.
Целта е да направят персонализацията на картините по-достъпна за потребители, които не са експерти в телевизорите. „Калибрирането на телевизорите е трудна задача за повечето потребители. Първо трябва да навигират през няколко настройки, за да достигнат до предварително зададените стойности за изображенията, но дори тогава – трудната технологична терминология и страхът да не съсипят новия телевизор ги отказва“ споделя Ки Донг-джун, специалист в LG HE Company, дивизия HE Product Planning. „Всъщност, проучванията ни показват, че 90% от нашите клиенти запазват настройките по подразбиране, режими Standard и Eco.“
Докато тази функция прави персонализираното потребителско изживяване по-лесно, революционната технология зад него е много по-комплексна. „Предварителните настройки за изображенията се базират на 6 основни елемента,“ казва Нам Йеон-о, специалист проучвания в LG HE Company, лаборатория HE R&D Lab. „Фините вариации на тези елементи се комбинират по забележителен начин, за да създадат повече от 85 милиона възможности за тези настройки. След това изкуственият интелект в технологията Picture Wizard избира вариант, въз основа на изборите на потребителя, както и предлага описание на предпочитанията му за настройки на изображенията. Описанията работят с лесни за разбиране ключови думи като ярък, топъл и чист.“
Представени за първи път на тазгодишното издание на CES, Personalized Picture Wizard получи топло посрещане от потребителите. След потребителското проучване, 75% от хората споделят, че персонализираните настройки напълно отразяват техните предпочитания за изгледа на изображенията, а 90% казват, че функционалността е интуитивна и лесна за употреба. Допълнително предимство към лекотата на използване е възможността, която потребителите получават допълнително да настройват и променят персонализираните си настройки на картината по свой вкус.
Иновацията на LG за персонализирано домашно забавление не свършва до тук. Освен да предлагат персонализирани предложения за съдържание, базирани на гласовите търсения на потребителя и ключови думи, интелигентните телевизори на LG скоро ще излязат с функция, която позволява на всеки член от семейството да запази своите любими настройки за изображенията в свой собствен профил.