Като подобрение на по-ранните модели Smart TV на LG, webOS Re:New е нова програма, която дава на повече потребители достъп до подобрено изживяване в областта на домашното забавление
LG Electronics (LG) обяви най-новата актуализация* на платформата webOS, предназначена за собствениците на по-стари LG Smart телевизори, като по този начин превръща техния смарт телевизор в най-добрия център за домашно забавление.
В началото на 2024 г. програмата webOS Re:New ще донесе най-новата актуализация на webOS на всеки модел от серията OLED телевизори на LG за 2022 г. – LG OLED Flex, LG OLED Objet Collection Posé, както и на LG QNED Mini LED 8K за 2022 г. (серия QNED99/95) – обещавайки на потребителите радостта от ново телевизионно изживяване през следващите пет години. В бъдеще това обновяване ще бъде разширено до повече телевизори LG по света, за да се достави повече забавления и гъвкавост към телевизионното изживяване по целия свят.
С най-новата версия на webOS собствениците на LG Smart TV могат да се насладят на още по-персонализирано телевизионно изживяване с начален екран, който посреща потребителите с препоръки според техните вкусове. Потребителският интерфейс е силно персонализиран, което означава, че зрителите могат да адаптират избора на съдържание и услуги и да имат достъп до тях с още по-голяма лекота. А за да бъде процесът още по-безпроблемен, потребителският интерфейс Quick Card интуитивно подрежда разнообразното съдържание и услуги в категории като музика, игри и спорт в рамките на ориентиран към потребителя интерфейс, който наподобява дизайна на потребителския интерфейс за мобилни устройства.
Нещо повече, благодарение на усъвършенстваната технология за сигурност и оптимизираната операционна система потребителите са защитени с високо ниво на стабилност, сигурност и удобство през цялото време на гледане.
Тъй като все повече LG Smart телевизори ще се сдобият с последнията актуализация на webOS, доставчиците на съдържание и разработчиците на услуги ще имат повече възможности да разпространяват ново съдържание, услуги и функции сред по-широка аудитория.
LG сподели смелата си визия да се превърне в медийна и развекателна платформа, която ще обогати живота на клиентите чрез предоставяне на ценни услуги и уникална колекция от подбрано съдържание в широкия спектър от продукти. Захранвайки повече от 200 милиона LG Smart телевизори по света, webOS ще продължи да се развива чрез значителни подобрения, за да революционизира потребителското изживяване. LG е готова да инвестира много в бизнеса си с webOS, за да осигури огромна библиотека от съдържание и услуги, така че да може да задоволи разнообразния стил на живот и предпочитанията на потребителите, засилвайки конкурентното си предимство в избора на съдържание и удобство.
„Доказателство за това са постоянните подобрения на потребителския интерфейс и интерфейса на платформата webOS, LG е твърдо отдадена на целта за повишаване на удобството и сигурността, като гарантира, че потребителите ще се възползват от безпроблемно и сигурно изживяване при използването на нашите продукти“, споделя Баик Сон-пил, ръководител на Product Planning Division звеното в LG Home Entertainment Company. „Стремим се да осигурим на нашите клиенти обогатяващи живота преживявания, като предоставяме широк спектър от съдържание и услуги на нашите телевизори.“
Последните иновации на LG Home Entertainment Company ще бъдат представени на CES 2024 от 9 до 12 януари на щанда на LG (#16008, Конгресен център в Лас Вегас). За да сте в крак с всички вълнуващи съобщения на LG на CES, посетете www.lg.com/ces2024 и канала на LG Global в YouTube.